Wednesday, October 20, 2010

jiwang lagi


tadi masa saya ralit (leka) ber"fesbuk"sambil layan TEH BENG, tiba2 terdgr lagu "pelamin anganku musnah" nyanyian AZIE..lagu ni walaupn dah lama, tapi masih rmai yg xjemu2 mndgrnya...gila sampai jatuh beskal dowh...





sebenarnya lgu ni pada satu ketika yg dulu saya dah haramkan dari memasuki kuping telinga gue...sakit la bila dgr lagu ni..nak2 lagi bila situasi tersebut kna kat muka sdiri yg penuh dgn jerawat,jeragat dan jentayu ini...



susah tau bila kita dah btul2 syg kan beliau,namum beliau udah memiliki yg lain..terus, beliau amek keputusan utk mengikat tali rafia dgn chikaro beliau...adeiii...der, lain kali ckap la awl2 kalu dah ada chikaro..ternyata beliau mmg xkan terasa dgn apa yg berlaku..tapi xpela,biala beliau terjun bsama labu2 beliau..huuuuuuu...
tapi kan beliau kata beliau pn sayang kat saya..waaaa..pehal lu ni der..saja nk wat gua sedih berganda2..



setengah orang ada kata "fight for your love"...oiittt..macam xde keja laen la plak..
hidup ni senang je (kadang2 susah gak), tak sume bnda yg kita nak, kita akan dapat..fullstop..
lumrah alam dowh..lagipun Allah dah tentukan jodoh masing2 (stereotaip...)



situasi ini xkan terjadi dalam hidup saya..never!!!


*kembali asal*
skang ni jiwa dah kmbali pulih..lagu Azie pn dah dibolehkan utk mnjadi lagu tema bilik ini seiring dgn usaha utk memartabatkan lagu jiwang se-Malaysia..


p/s : model vc lagu pelamin anganku musnah tu DATUK SANI la dowh...muda remaja lagi..


signature

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...