Thursday, October 7, 2010

saya sayang kawan2 saya

Satu hari cinta & kawan berjalan-jalan di sebuah kampung... tiba-tiba cinta terjatuh dalam telaga ... kenapa ??

kerana cinta itu buta.. lalu kawan pun ikut terjun dalam telaga... kenapa ??

kerana ... kawan akan buat apa sahaja demi cinta !! di dalam telaga cinta hilang ... kenapa ??

kerana ... cinta itu halus, mudah hilang kalau tak dijaga, sukar dicari apatah lagi dalam telaga yang gelap ... sedangkan kawan masih lagi tercari-cari dimana cinta & terus menunggu ... kenapa ??

kerana ... kawan itu sejati & akan kekal sebagai kawan yang setia ... kan ?? so, hargai lah kawan kita selagi kita terasa dia bererti ....

walau kita punya couple, teman still paling setia..
walau kita punya harta banyak, teman still paling berharga.

Saya Sayang Kawan-kawan Saya..


sajak ni ada orang send kat inbox saya....hah.. tak tacing????hmmm...mungkin awak semua tak hargai teman...ada ke orang yg macam tu....

ada sorang sahabat nasihat kat saya jangan baik sangat dengan kawan2 takut kena pijak kepala...pembetulan, bukan sorang sebenarnya tapi ramai...sebenarnya saya ada cerita pasal kawan2 ni.cerita pasal buat baik berpada2..tapi tak tahuww nak cerita ke tak..tengok la nanti macam mana..kalu ada peluang Insyaallah saya cerita la kat awak nanti....tapi kalau tak, biarlah saya simpan dalam hati, jadikan sebagai memori terindah yang akan saya kenang sampai bila2..awak semua jangan marah tau...nanti kena jual...

salam sayang untuk semua kawan saya...SAYA SAYANG KAWAN2 SAYA...
HAH??? GEDIX???? SUKA ATI LA..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...