Monday, January 10, 2011

ANA RAFFALI KE????


saya tak tengok pun anugerah juara lagu 25 (AJL 25), tapi ada la kawan2 bagitau sikit2 tentang persembahan malam tu...bila dengar dorang cerita naik syok pulak..so apa lagi, bukak la TONTON...hhhmmmm..boleh la tahan persembahan dorang...

pada malam AJL tu saya dah tido sbb ngantuk sgt..tgh syok2 mimpi SAMIR NASRI tiba2 kawan mesej:

persembahan terbaik : pejal tahir (hanyut)

vokal terbaik : apih (noktah cinta)

tempat ke-3 :noktah cinta (apih)

tempat ke-2 : drama king (MUH & blek )

tempat pertama : TOLONG IGTKAN AKU (ANA RAPALI )

***pantas dan efisen sungguh inpomer aku nih...

daripada mata yg tgh kuyu sbb ngantuk tiba2 je jadi bulat...terkejut beb ana raffali menang..

esok harinya pulak kuar citer ramai yg tak puas hati beliau menang..takleh trima la tu pejal tahir kalah..sampaikan peminat beliau wujudkan satu page kat pesbuk..kat bawah ni la :


kenapa ana menang??? sbb AJL adalah pertandingan LAGU, bukan PENYANYI..dan diadili oleh JURI, bkan BLEKBERI korang..kalau nak pejal tahir menang korang buatla pertandingan sdiri, ANUGERAH JUARA LAGU PEJAL TAHIR..lagu yg bertanding adalah lagu keluaran pejal sepanjang tahun, pastu dia sorang je yg nyanyi selama 2 jam..konpem2 dia menang kan..kan..kan...bukan anti pejal, tapi anti peminat fanatik pejal tahir..

tgk Wanita Hari Ini tadi, dan dapat tau nama ana raffali sbnar ialah, Ana Nur Hidayah Mohamad Raffali..kenapa la aku baru tau...LAST STATION!!!!


post signature

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...