Saturday, January 1, 2011

FATIN NABILA MUSTAFFA TU SAPER???

"minum teh beng di kedai kopi bersama fatin nabila..dia belanja...tapi,saper dia tu????"

kalu tanya Dato' M. Daud Kilau saper Fatin Nabila Mustaffa tu, sumpah dia tak kenal. siap buat muka konpius lagi...budak ni tak de la istimewa sangat sebab dia bukan tergolong dalam kategori kanak2 istimewa..tapi saya pun tak tau sebab apa saya nak tulis kisah dia dalam blog ni..dia tak penting pun..mungkin dah takde idea kot...hmmmm...

saya pun sebenarnya takdela kenal sangat si Nabila a.k.a Na ni. ada la kenal sikit2..sikit je la..


ni la nabila..dia suka makan cendawan sebenarnya..

saya stat kenal Cik Na masa sekolah dulu. beliau ni satu sekolah dgn saya..nama sekolah tu SMK Tendong (tak sangka saya masih ingat lagi nama sekolah..)dia ni agak fehmes la kat sekolah (sajer nak ada2kan criter..)..Cik Na fehmes adalah kerana beliau pandai (kalu exam konpem namanya akan di panggil semasa perhmpunan sekolah utk trima adiah...uiii fehmess...) ..sebab yg kedua ialah beliau cantik..kot..(tak sanggup nak mengiyakannya) sampaikan ada sorang kawan laki sekelas saya yg minat giler kat dia..mesti kau tengah kembang skarang setelah mengetahuinya..kan3...dan sebab yg ketiga adalah kerna beliau seorang pengawas sekolah.adalah menjadi lumrah di sekolah saya bahawa sesiapa yg jadi pengawas akan terus dikenali terutama ketika di tingkatan 4,5 & 6...

saya tak kenal sangat dia ni..yang saya tau dia memang wujud la kat sekolah tu..tp tak tau la dia perasaan ke tak yang saya ni pun ada share gak kat sekolah tu...

gambar ni tak memberi apa2 kesan pada saya...

beliau ni lahir kat Kota Bharu, Kelantan (agaknya la..salah kot..xpe2, tu menunjukkan saya tak kenal dia) dan sedang menyambung pelajaran di IPGM PENANG CAMPUS - MACQUARIE UNIVERSITY...jangan tanya sbb aku pn xtau hape kemendenya tu..
lepas abis sekolah saya terus tak dengar cerita pasal dia, sebab takde orang nak tolong ceritakan..yelah, dia bukan penting sangat pun sampai semua orang nak ambik tau hal dia..kan3...

tak lama lepas tu saya tertengok fesbuk dia..ada ramai "mutual fren"..tapi saya tak "add" pun dia..watpe nak add, tak penting pun..ehemmm..
tapi tiba2 nak jadikan cerita, beliau "add'' saya.. terkejut??? tak delah..buat pe nak terkejut, biasa je punnnnnn...saya ni, yela tak nak kecewakan hati orang, terus approve..
tak sampai 5 minit pastu dia tegur saya..macam2 dia tanya saya,duk mana skarang,blaja mana, bila cuti..banyak la...saya tiba2 rasa sebak, tak sangka saya ni ada "femihnat"....

18 Disember 1990 adalah tarikh lahir dia..haaaaa... nilah sbb saya tulis kisah dia kat blog ni...
sebab apa????? SAYA LUPA LA BESDAY DIA!!!!! hadooiiiiii...
bila ingat je dah pun masuk tahun baru 2011..maknanya saya wish kat dia pada 1.1.2011 ..waaaa..malu siot.. masa ni saya rasa betapa pentingnya dia pada saya..kenapa penting??? suka atila..

jangan puji beliau sebab beliau sangat perasaan...

saya tak kenal rapat pun dia tapi saya nak sangat tulis kat blog ni yang saya rasa teramat bersalah dekat beliau...huuuuu
takpe2..nati tawun depan sayala orang pertama yg akan wish besday kat dia..siap bagi adiah besar lagi (mati aku...)

papehal, kepada fatin a.k.a nabila a.k.a na , HEPI BELATED BEDIL!!!!! terima kasih sebab sentiasa tegur...maaf la kalau terasa hati, gurau2 je....

STBSNK : terima kpd kawan2 lama yg tak lupa pada saya..walau setinggi mana memandang langit, jangan lupa rumput di kaki...


post signature

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...