Sunday, January 30, 2011

sejarah bukan lagi sejarah????


SEJARAH....

matapelajaran yang paling saya tidak gemar masa sekolah dolo2.. PMR dan SPM ok lagi, dapat B..tpi "ketidaksukaan" pada subjek ni kian memuncak masa STPM..buktinya saya FAIL utk subjek tu..hahhahahahah..betapa tidak suka nya saya pada S.E.J.A.R.A.H..

tapi Tun Dr. Mahathir pernah cakap, orang yg xbelajar sejarah akan terus ulangi sejarah..alamak!!!!!

berkaitan dengan sejarah, baru2 ni ada kawan2 saya bagitau tentang video megenai penipuan SEJARAH dunia..(walaupun ada pesbuk saya tetap ketinggalan)..jadi, disebabkan 'toksey' digelar ketinggalan zaman, saya pun jenguk2la YOUTUBE...dan saya jumpa ini :









disebabkan nak tahhuww pasal perkara ni secara mendalam lagi, saya pun bukak google, dan bukak website HARUN YAHYA (dapat dari utube...)..awok kelik jelah deh dan baco sampai abih, kalau rajinla.....

saya pun tak tahhuuwww nak kata, benda ni betul ataupun salah...tapi kalu betul, semestinya kerja kafir yg ada agenda tersembunyi..huuuhhhh....dan pastinya ada kaitan dengan konspirasi utk menjatuhkan Islam..hhiiiiiihhhhh....

dan kalaula benda ni betul, maknanya apa yg kita belajar selama ni (sebahagiannya) hanyalah dusta semata2..oh tidakk...nasib baik aku fail SEJARAH..alamak!!!!

tok tahhuuwww.....


post signature


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...